place Наш Виставковий зал - магазин: м. Київ, м.КПІ, пров. Тбіліський, 4/10, оф.110
Графік роботи
Пн-Сб: с 9:00 до 19:00
Нд с 9:00 до 18:00

#ВЕСІЛЛЯ

02/07/2018

Кулаками після бійки не машуть, так і з фотографіями після вечірок. Проси, не проси, а якщо після вечірки фото відразу не з’явилось у гостя, швидше за все його вже ніколи і не буде, що не сказати про соціальні мережі. Фаловери прекрасно поширять фотографії самостійно, все що для цього потрібно - закинути фотографію в соціальні мережі і дати гостям самим вирішувати, яка фотографія їм потрібна. І так, весільний магазин Vizzara пропонує вибрати свій власний хештег, про який обов'язково дізнаються гості і друзі.

Викладати фото в мережі чи ні, вирішувати молодим, якщо наречений та наречена не лякаються Instagram, Facebook, в ВК, Одноклассниках і інші спільноти, існує величезна ймовірність того, що ще до отримання професійної фотосесії і відретушованих фото, в Інтернеті з'являться аматорські знімки гостей. Але, якщо пара не хоче афішувати своє особисте життя, вважаючи, що щастя любить тишу, тоді краще поговорити з гостями або навіть вказати пункт роздаючи запрошення на весілля, що будь-які знімки з участю весілля в соціальних мережах не вітаються.

Переваги соціальних мереж:

  1. 1. Спрощений обмін фотографіями і знятими відео. Фото друзів - це відмінна можливість помітити непомічене раніше. На весіллі вся увага молодих направлено тільки один на одного, і трохи на фотографа. Посміхаючись один одному, тримаючись за руки, піднімаючи весільні келихи під крики «Гірко», можна багато чого втратити. Ось тут на допомогу і може прийти дружня аматорська фотографія, яку дальній друг вирішив зробити, тільки б розмістити її десь на просторах Facebook.
  2. Та й на фото не завжди можуть бути саме молоді, чому б не зняти кумедний танець гостей або зворушливий тост мами?
  3. 2. Загальний хештег допоможе не тільки здружити незнайомих гостей до весілля, але і допомогти помиритися тим, хто був у сварці. Весілля не поле для примирення, а ось коментарі під фотографією - чому б і ні?
  4. 3. Займаючись весільної організацією наречений та наречена завжди хочуть отримати тільки кращий весільний торт, кращий весільний набір і тільки найкращого професіонала, але буває так, що після весілля і професіонали можуть не порадувати. Тут-то на допомогу і може прийти аматорський знятий матеріал. Зараз телефони мають досить хороші камери, тому знятий другом або подругою матеріал, легко може стати справжнім скарбом. Додаючи трохи спецефектів, накладаючи музику і підключаючи кмітливість, пара може одержати не ідеальний фільм, але непоганий кліп, який теж буде приємно дивитися через року, гортаючи весільний альбом і книги побажань.
  5. 4. Соціальні мережі для деяких є єдиним способом поділитися з близькими друзями і родичами фотографією. Проживаючи за кордоном, життєві ситуації іноді складаються так, що навіть до найріднішої людини не завжди виходить приїхати. Щоб не залишити такого родича або друга за бортом, соціальні мережі - це прекрасна можливість поділитися з тим, що сталося в житті молодої пари. Жодна історія не передасть емоційну складову або атмосферу свята, як яскравий знімок.

Недоліки соціальних мереж:

  1. 1. Фото в мережі не підкреслить інтимність вечора. Якщо винуватці урочистості не хочуть, щоб гості відволікалися, про це варто попередити заздалегідь.
  2. 2. Фото та камери відволікають, куди приємніше дивитися гостям в очі, а не на те, як вони витріщаються в екрани своїх телефонів, поки молоді кажуть тост або вимовляють важливі і зворушливі слова в сторону всіх присутніх.
  3. 3. Соціальні мережі можуть порушити плани молодих, які ретельно приховували своє весілля і становили суто вузький список гостей.
  4. 4. Чим більше нав'язливих друзів і родичів з власними фотоапаратами, тим більше вони заважають роботі професіонала.

ПОДІЛИСЯ ПРАВИЛЬНО

# - це найпростіший спосіб поширення фотографії в соціальних мережах. Але, щоб фотографії легко і швидко розліталися по потрібним адресатам, варто запропонувати всім гостям скористатися однаковим постом. Для цього його можна презентувати на великому екрані або доповнити їм невеликі весільні бонбоньєрки, які гості розберуть після весілля.

Головне правило вдалого хештега - простота, наприклад, # свадьбаАнііДіми. Це досить простий і елегантний приклад, але як його зробити унікальним і незвичайним? Магазин все для весілля Vizzara з радістю допоможе і в цьому питанні.

1. Більше сенсу.

Унікальний хештег - це те, що підкреслить особливість пари, для цього підійде приватне прізвисько, прізвище молодих або назва улюбленого місця, з яким асоціюється подружня пара.

2. Грай в слова.

Іноді люди самі не розумію на що здатні, поки справа їх не торкнеться. Так і з хештегом! Граючи словами, можна провести божевільний асоціативний ряд, який не тільки запам'ятатися, але і може бути з легким, але доречним присмаком гумору.

3. Крилаті фрази.

Не варто боятися слів, які колись були сказані кимось іншим. Звичайно, весілля хочеться бачити унікальною, але додаючи добре знайомого виразу кілька слів від себе, чим не креативність?

4. Великі літери.

Для гостей не слід використовувати більше п'яти або восьми слів, а, щоб вони легше читалися і запам'ятовувалися, кожне нове слово почни з великої літери.

 5. Простота запорука успіху.

Чим менше пара ускладнює свій хештег, тим простіше його запам'ятати і перенести в соціальні мережі. Найкраще відмовитися від цифр, вони плутаються в голові, нижніх підкреслень, косих і точок пунктуації, а також різного роду знаків, яких навіть немає на клавіатурі.

6. Довіряй, але перевіряй.

У пари з'явився свій хештег? Це прекрасно! Але, його запам'ятовуваність найкраще перевірити. Наречений або наречена можуть провести експеримент на близького друга або родича, якщо проблем в запам'ятовуванні немає, це прекрасно!

свадебные аксесуарысвадебная атрибутикафото и свадьба